MÁRKATÖRTÉNET

MÁRKATÖRTÉNET

Az 1902 KRDY márka indulása 2022-re nyúlik vissza. Alapítója, Koródy Gergő mesterborbély, aki több mint egy évtizedes szakmai pályafutásának lenyomataként ötvözi tapasztalatát, valamint a férfiasság minden védjegyét termékeiben. Az 1902 KRDY egyszerre tiszteleg a borbélytradíció, a minőség és modern férfiasság előtt. Ez a hármasság nemcsak termékeiben, hanem arculatában is megmutatkozik. Logója, a márka színei, a csomagolások jelképezik mindazt, ami egyszerre jelenti a magabiztos, modern férfit minden túlzó hivalkodás nélkül. Kifinomult stílus, elegancia és erő. Ez az 1902 KRDY. Kevés olyan markáns, csak a férfiakra jellemző jelkép létezik, mint a borotva. Ez nemcsak a termékek célközönségére, hanem a borbélykultúrára is utal. Az 1902 KRDY férfiak számára kínál haj- és szakállápoló termékeket. A logóban szereplő évszám George W. Korn American Double Hollow borotvájának szabadalmi bejegyzését jelöli. Az 1902-es dátum nemcsak mérföldkő a borotválkozás történetében, hanem egyben tisztelgés is Korn több borotvaszabadalma előtt. Az 1902 KRDY márka célja nem kevesebb, mint ennek az örökségnek a továbbvitele: nyomot hagyni és valami igazán különlegeset teremteni a férfiasság történetében. Ehhez pedig a garanciát a logó legdominánsabb egysége, az alapító vezetéknevének rövidítése, a KRDY tipográfia adja. Hiszen George W. Kornhoz hasonlóan ő is ott van a márka minden egyes elemében: az illatoktól egészen a megjelenésig. Az arculat tervezője Albert Máté Tibor.